Thursday, August 13, 2009

Cool...mohon bantuan

Pg td send email panjang utk org yg buat online survey...aku dah tukar all the related password..tapi nampaknya...ada lg yg boleh dia buat. Nampaknya dia dah block database dr local host dia..atau delete atau lain2..yg menyebabkan lime survey tak boleh masuk langsung. Tak pe...aku yakin sesuatu yg terjadi pasti ada hikmahnya....yg penting kehidupan yg penuh berkat yg dicari. Allah itu adil..pasti ada balasan yg setimpal. Aku hanya mohon pd Allah supaya aku tabah dan terus tabah....dan mendapat jalan yg terbaik dalam mencari penyelesaian kepada masalah ini. Ya Allah bantulah hambamu yg lemah ini....kalau difikirkan ujian yg datang ni tak lah sehebat ujian yg dilalui oleh org lain...paling tidak aku hanya terlewat sebulan ke dua bulan..insyaallah bukan terlewat setahun pun...masih ada jalan penyelesaian.....hahahaa....tak de lah rasa marah..ralat atau lain2 sgt..biasa je...Ujian utk memdapat sesuatu yg lebih baik.

No comments: