Monday, August 3, 2009

Progress

Sebulan sudah berlalu....namun survey online yg dirancang masih belum dapat diselesaikan...Apa yg harus dibuat aku sendiri tak pasti. Hanya doa mampu dipohon supaya Allah tunjukkan aku jalan yg terbaik setiap apa yg dilakukan. Aku sendiri tak pasti dimana jalannya....tapi yg pasti aku mempunya DOA dan memohon bantuan Allah. Hanya Dia yg lebih mengetahui apa yg terbaik....namun begitu dalam kepasrahan ini, terselit juga perasaan cemas...kerana kerja hampir tertangguh sebulan.....Ya Allah bantulah aku..
Mostly every week balik kampung kuala selangor...kalau org lain tak balik makanya kami sekeluarga akan balik.....terasa juga kepenatan tu...tapi apa boleh buat. Dah menjadi tanggungjawab. Kalau ditanya apa yg ada dlm hati sekarang..........pertamanya sgt risau dengan survey ni...yang tak tak tahu bila akan siap...keduanya risaukan kesihatan mak di kampung, wlpun aku yakin Chaq ada utk memberikan yg terbaik....ketiganya risau juga dgn penularan h1n1...mmg sume itu kuasa Allah, namun disudut hati ada sedikit kerisauan kepada anak kecikku....kerana kita tidak dapat elak utk pergi ketempat yg ramai org. Every wkend...pasti ada tempat yg dirancang untuk berjalan2 bersama keluarga.
Apa yg harus aku buat sekarang....adakah perlu dilaksanakan survey secara manual? Ya Allah tunjukkan lah aku jalan....sekarang juga adalah masa untuk aku memantapkan lg write up...membaca dan menulis...Ya Allah berikan ku kekuatan, idea, kesihatan dan semangat untuk terus berjuang.....bantulah aku Ya Allah..family ku..kawan2 ku.....Amin

No comments: