Tuesday, October 6, 2009

Makan-makan raya

Seperti yang telah ditulis dalam entry sebelum ini, setiap ujung mgu ada saja rakan taulan yang datang beraya dirumah. Sabtu hari tu ramai juga yang datang, bermula dr pukul 11 pg ada tetamu sampai ke 11 malam baru tetamu terakhir pulang. Penatnya hanya Allah yg tahu tapi kami gembira menerima tetamu yg hadir. Ahad......pergi ke Kg Dedap Perak, mertua adik ipar kembali ke rahmatullah...Alfatihah.
Minggu ni ada satu lg rombongan yg akan dtg ke rumah.........rombongan kawan2 dizaman bujang yg duduk diseksyen 3 dulu masa sama2 belajar kat uitm shah alam....tapi mungkin minggu ni tidak seramai minggu lepas.......tapi menu makanan siap request tu....mcm la pandai beno masaknya...nasib lah yek korang, kalau tak sedap. Dalam pada itu seperti biasa hati sgtlah risau..dah seminggu berlalu tampa progress disebabkan masalah dalam membuat analisa pilot test. Dimana jalan penyelesaian aku sendiri tidak pasti......Ya Allah bantulah aku....tolonglah permudahkan segalanya untuk ku......Amin
Hari ni ke UKM...sebab kak rahmah perlukan bantuan utk analisa data dia...semoga berjalan lancar.....akan cuba lah sedaya upaya, bukan pandai sangat pun.....tapi sama2 lah kita belajar.

No comments: