Friday, August 19, 2011

Masa berjalan begitu pantas.....

Segalanya berjalan begitu pantas..dan masa yang pantas berlari itu perlu dikejar. Aku memohon agar aku diberikan yang terbaik dalam setiap detik nafas kehidupan....bantulah aku Ya Allah dalam segala hal...aku tak mampu menanggung segala ujianmu.....Ya Allah engkau mudahkan lah segala urusanku...engkau berikan aku kekuatan untuk terus berjuang dalam perjuanganku yang berada dihujung2 ini Ya Allah......Amin..
Dalam perjalanan phd ni...DSG (doctorate support group)-facebook banyak membantu dalam memberi semangat dan memulihkan hati yang kadang2 gundah gulana. Inilah satu2 nya group yg sgt berguna dan berinformasi dan pemulih segala kedukaan. Hanya yang mengharunginya mampu menjadi pengubat kepada yg sama nasibnya. tq to everybody in the group .....that always support each others

No comments: