Friday, April 24, 2009

cd motivasi haji....prof kamil

Semalam 4 set cd telah sampai kerumah..cepat betul order dr prof kamil ni, sehari order dah dapat. Empat set cd utk disedekahkan kepada org yg tersayang....So pg td, bgn pagi2 jadikan cd tersebut sebagai ubat mental dipagi Jumaat ini. Menarik pengalaman yg diceritakan...sesiapa yg menjadi pendengar yg pertama kali mengetahuinya pasti lg teruja, tapi segala cerita yg telah diceritakan itu aku telah mengetahuinya..sbb aku andalah antara peminat prof yg paling cepat mendapat sebarang buku hasil karyanya. Namun begitu ilmu itu ada dimana2 ....dan akan ada satu bentuk ilmu yg akan kita dpt kalau kita inginkan. Intipati cd prof apa yg patut kita jadikan ingatan sepanjang hidup:
  1. Allah maha berkuasa...Dia adalah perancang segalanya.
  2. Bgn malam..solat tahajjut, taubat dan hajat...buatlah setiap hari pasti Allah dengar apa yg kita kehendaki
  3. Solat sunat Dhuha....indah. Rezeki yg akan dikurniakan dlm pelbagai bentuk...
  4. Baca quran kena baca terjemah.....utk lebih fhm dan lembutkan hati
  5. Solat berjemaah...solat dimasjid [mampukah dilakukan...org yg berkuali saja akan ada tempat di syurga Firdaus....mcm mana nak jd berkuali? buat benda yg susah]
  6. Mohon pertolongan dr Allah..pasti kita akan dapat yg dihajati.
Semoga mendapat manafaat drnya..siapa yg berminat boleh beli dikedai buku atau layari  http://www.traveloghaji.com.  Atau boleh ikuti blog Prof Kamil di.....http://muhdkamil.net/kehidupan. 
untuk dapatkan harga istimewa utk blogger atau peminat setia KRTS. 

No comments: