Thursday, May 20, 2010

Kisah baru dalam hidupku


Dah seminggu dua rasa ada yg tak kena dgn badan..badan sentiasa rasa tidak berapa sihat...tapi dibiarkan ianya berlalu bergitu saja. Tapi bila dicheck date yg penting every month...delay...wah....hati dah mula berbunga, wlpun dalam perasaan takut impian tidak menjadi kenyataan. 2 hari lepas beli pregnancy test kat farmasi..dan semalam test sendiri. Alhamdulillah positive. Syukur sekali lg Allah mendengar doa yg dipohon.Semoga semuanya selamat dan zuriat yg dikandung ini berkekalan dan menjadi yg terbaik dan terhebat sehebat Rasullullah. Hubby kata ini baby mekkah...mudah mudahan keberkatan tanah haram itu menjadikan dia yg terbaik dunia dan akhirat. Amin
Walau macam mana pun belum pergi jumpa doktor lagi dan sebelum pergi jumpa doktor ianya tidak akan digembar gemburkan lg. Dengan harapan semoga phd dpt diteruskan dengan jayanya dan rezeki yg Allah kurniakan ini juga yg terbaik wlpun kesihatan agak terganggu buat masa ini...semoag Allah mudahkan. Gambar disini adalah gambar preggy 1st month..

1 comment:

Good Wife, Mom to my family. said...

Alhamdulillah..tahniah puan.. semoga sentiasa berada dalam lindunganNYa.semoga dipermudahkan segala urusan. take care of urself n the baby.Amin ya Robb.