Wednesday, April 27, 2011

34 sudah

Hari ni genap umur 34 tahun...Alhamdulilah dengan apa yg telah Allah berikan. Nikmat Allah yang tidak dapat didustakan lagi...hujan panas cuaca kehidupan adalah lumrah untuk mematangkan kehidupan ini supaya ia lebih mendekatkan diri dengan Nya. Terima kasih Ya Allah atas segala kurniaan yg telah Engkau berikan kepadaku....tiada tandingan pemberianMu ini. Terima kasih atas kasih sayangMu..kerana memberikan aku suami dan anak2 serta keluarga yg tercinta..Aku amat bahagia dgn apa yg aku ada. Terima kasih Ya Allah atas keberkatan dan limpahan rahmatMu kepadaku..tidak pernah menghampakan harapanku selama ini..terima kasih.
Aku hambaMu yang tak penah malu untuk terus memohon...memohon untuk jadikan kehidupan ini lebih diredhoi dan diberkati. Semoga sisa2 kehidupan yg ada Engkau terus berikan rahmatMu dan syafaat dari kekasihmu Muhammad SAW......
Jika ada yg bertanya apakah harapan dan azam di usia ini....sudah pasti tidak terjawab kerana pelbagai agenda yg ada dalam kotak fikiran. Namun, yg pasti..aku memohon supaya parancanganku untuk bergelar Dr phd sebelum umur 35 akan tercapai...dan penghijrahan untuk berada ditanah haram termakbul. 10 tahun dari sekarang jika Allah panjangkan umur..aku mahu berada di Madinah al munawarrah...berkhidmat dan menghambakan diri di masjid nabawi hingga akhir hayat...semoga Allah terus mendengar dan memberi.....Amin
Harapan di masa terdekat...semoga tesis dapat disiapkan, dinilai dan mendapat tempat di convocation tahun ini....harapan juga supaya anak-anakku menjadi insan2 yg cemerlang didunia dan akhirat dan menjadikan mereka yg terbaik dimana saja dan apa jua yg mereka lakukan. Amin..

No comments: